недеља, 2. фебруар 2014.

Nega lica,tela i kose!

Koji su to proizvodi koje ja licno koristim za negu tela,kose i lica?
Imam normalnu kozu i nemam problema da odaberem odgovarajuci proizvod.
Krenucemo od lica...

Kreme za lice sam dugo menjala dok nisam nasla Velnea rich kremu za lice.
Postoji za sve tipove koze,a meni nekako odgovara ova za osetljivu kozu.
Njena cena je oko 400 din.





Tonik za ciscenje lica je takodje iz Velnea kolekcije i moram da priznam da je odlican
Njegova cena je oko 300 din.


Za ciscenje lica koristim takodje Velnea proizvod koji kada se ispere cini kozu mekom,glatkom i barsunastom.
Njegova cena je oko 300 din.


Maske za lice koje kotistim su uglavnom iz Avon kozmetike i imam cetiri razlicite pa ih vrtim u krug.
Njihova cena je oko 350 din.



Sampone za kosu jako cesto menjam i nemam problem kada promenim sampon.
Za sada su to samponi iz Lilly parfimerije za koje sam cula da su odlicni.Pocela sam tek skoro da ih koristim i mogu reci da su zadovoljavajuci. 




Takodje i imaju odgovarajuce maske za svaki sampon.




Kristale koje koristim za kosu su iz Avon kozmetike a uskoro planiram da probam jedan iz Oriflame kozmetike za koje sam cula da su odlicni takodje.





Pasta za zube je naravno Colgate


Losion za telo je mirisljavi Little Black dress,koji sam nedavno nabavila i zadovoljna sam sa njim.


Presa za kosu koju koristim je Rowenta ellite model look i veoma sam zadovoljna sa njom.Imam je skoro cetiri godine i ne bi je menjala.


Parfemi koje koristim su Zuti B.U. i Enigma iz Oriflame kozmetike. 



Do sledeceg kuckanja...XoXo