недеља, 22. децембар 2013.

Gym boy



Ima perioda u godini kada zene odluce da od ponedeljka ili od prvog idu na dijetu.
To je sasvim ok za zene.
Ali sta raditi kada od donese odluku da hoce na dijetu i u teretanu?
Pokusavam da nadjem razlog zbog kog je odlucio da baci i sebe i mene na muku!
Nije debeo,dobro nije ni mrsav,nema bas sad plocice na stomaku,al je ok gradjen.
Sasvim zadovoljavajuce.
Ali valjda i njima prorade te bubice kao i nama?
Ne znam..zalim se Ivi dok guramo kolica u supermarketu.
,,Stvarno su muskarci cudni?
Sta bi sutra moglo da mu padne na pamet ako je danas dijeta i teretana?
Liposukcija?,,
Ma kakvi...ne bi isao bas toliko daleko.
Pitam se samo da li bi mu majka spremala sve one obroke koje mi je ostavio jutros na stolu?
Kada sam videla umalo nisam pala sa stolice.I to uz prvu jutranju kafu.Sok za ceo dan.
Dobro upozorio me je sinoc da ce mi ostaviti spisak,i kako bi bilo lepo da to bude malo cesce na nedeljnom meniu!
,,Na nedeljnom meniu?Vi imate nedeljni meni?,,
Pa nemamo..ustvari on misli da ako svakog utorka kuvam pasulj,svakog cetvrtka boraniju,nedeljom supu,meso i sos,da je to meni jer je stalno isto..Dobro ima dana kada stvarno ne znam sta bi kuvala,pa onda sta cu ..daj boraniju sutra,daj grasak..
,,Ali ima toliko recepata da bi bilo malo jedna godina da sve napravis.,,
Da draga,malo sutra.Kad nemam uvek sve sastojke,lepo kazu za one kulinarske emisije.Danas cemo praviti jelo za koje vi nikada necete imati para.
,,Kakav je njegov meni?,,
Auuu...samo da vidis...za dorucak hoce jaja.
Dva puta nedeljno kajganu,na posao da nosi kuvana jaja,a vikendom kada sam kuci hoce porsirana!
Zatim za uzinu hoce jabuku,krusku,mandarine..bilo koje voce.Za rucak piletinu.Napisao je u bilo kakvom obliku!
Jedan dan barenu,jedan dan pecenu,jedan dan u obrok salati..ma uzas zeno draga.
A vecere su tek posebna prica..
Hteo bi neku tunjevinu...ili neku ribu.
Kao prvo da se razumemo,ja miris tunjevine ne mogu da podnesem i od te ljubavi nema nista.
Zamisli sta me ceka u narednom periodu.Zamolio me je da se suzdrzim pizza,i brze hrane pred njim.Mislim se spremicu malo vise te hrane pa cu i ja da se hranim kao zdravo.
,,Eto vidis da ce biti dobro i za tebe!Evo odmah da pocnemo.Pogledaj ovaj braon secer,bolji je,zdraviji i malo skuplji od obicnog belog,a tebi treba za kafu,jer pijes slatku.,,
Da u pravu si.Uzecu ga.Spustan u kolica i pogled mi odvlaci polica sa vocem.
,,Uzmi ananasa,odlican je za dijetu.,,
Ma kakvi .Nisam neki ljubitelj ananasa.,,Ma uzmi njemu.,,
To nije bilo na spisku,neka ide sebi u kupovinu.
Jedva se dovlacim do stana,prevrcem po torbi trazeci kljuceve i ulazim us stan i imam  sta da vidim.
Sobni bicikli!
Na sred dnevne sobe.Pomerio moj fikus da bi smestio to cudo sto ce samo da skuplja prasinu!
Dok jos stojim i besno gledam u bicikli ulazi ON na vrata.Pa dobro sta je ovo?
,,Pa bicikli!,,Vidim i ja da je bicikli,nije ferari,samo ne znam sta ce ovde?
,,Pa treba mi.Sad moram malo vise da se bavim sportom.,,
Sta je sledece?Nabavi jos neku spravu i stojacu na ulazu zgrade i naplacivti mesecnu clanarinu ?
Necu da mi stan bude teretana!
Imas teretanu na pola sata odavde pa idi tamo.A ne da mi se tu znojis,dahces i smrdis.
Odmah da si to izbacio napolje.
I fikus da mi vratis na mesto,i prasinu obrises.
,,Znas li koliko sam to platio?,,
Ne zanima me!Trebao si me prvo pitati za misljenje pa onda kupovati.
Sad ga lepo vrati i nabavi sve one namirnice koje si mi jutros napisao.
Treba da ti kuvam,perem,peglam i jos da budem zaduzena za nabavku.A ti ces samo da skidas kile.
E nece moci.Trk u prodavnicu po namirnice.
I dogovorili smo se za bicikli.
,,Jesmo.,,
E tako...Dok je izlazio iz stana oblaceci jaknu dobacio mi je
,,Sutra si slobodna jel?,,
Jesam.
,,Doci ce verovatno kurir pa da potpises nesto.,,
Sta da potpisem?Jel si opet narucio neki deo za auto?Nije valjda opet otisao zglob?
,,Nije.Sticice mi neki suplementi pa da preuzmes!,,
Molim?????