субота, 21. децембар 2013.

On je takav

Stvarno vise nemam zivaca,objasnjavam Ivi dok pijemo kafu.
Ja ne znam da li ih je majka tako razmazila pa da bas nista nece da pomogne,zalim se u nadi da ce razumeti novonastalu situaciju.
Trci na posao,trci sa posla,kuvaj rucak,pravi veceru,kuvaj za sutra,peri ves,a hvala Bogu uvek imam punu masinu,i mrtva legnem u devet sati.Ne idem nigde,ne vidjam ljude,samo u prolazu do posla i nazad,i dok sam u proavnici.Lepo su mi govorili,izlasci u dvoje traju samo dokse zabavljate,kad pocnete da zivite zajedno nema vise...ni romantike,ni izlazaka,ni vecera,ni bioskopa..Kada pomenem neki izlazak subotom,uvek isti odgovor...Ma gde nas dvoje da izadjemo,kad smo stalno yajedno,o cemu bi pricali u kaficu? Kad se vidimo ceo dan..E bas lepo...Nema dalje diskulsije,nece i zdravo.
Kaze idi sa drugaricom.Kojom drugaricom?
Sve su hvala Bogu udate,cuvaju decu kuci,nemaju oni vremena za izlaske..
I tako ja svake subote ostanem kuci...sta cu..
,,Tako ti je to...,,dodaje Iva.
,,Tako ti je to kada se udas!,,
Ama nisam ja zeno udata za njega jos.
Nista nisam potpisala..Nisam prezime promenila,nisam stavila nista na desu ruku.Vidi,pruzam joj sake obe ruke,kad si videla ovakve ruke?
Gleda me u cudu. Ne pamtis jel?E pa to su ruke od njegovog vesa,od njegovo posebnog bohora koji dodajem jer se on uvek ospe od ovog koji se meni svidja.To su ruke od hladne vode...
Vidis da nema burme.
,,Ko ti kriv?Sta ce biti kada se udas?,,
E to stvarno ne znam..jos kad dodje dete?
Onda cu stvarno biti stalno kuci.
Necu ni do posla ici,samo u jaslice..
Zasto je ovaj svet okrutan prema zenama?
,,Ma nije,nego ti ne znas da uzivasa?,,
Ne znam da uzivam?! Pa da,u pravu si ne znam.
Niko mi nije kriv,sama sam.
Niko mi nije kriv sto kad dodjem kuci ne skuvam sebi kaficu,pa upalim tv,pogledam neku seriju,emisiju ili slicno.Nego odmah s vrata   stajem za sporet.
Ma dobro...to je samo ovaj period..
,,Da , da..To uvek kazes.,,
Ma dobro dok jos ne nadje bolji posao,onda okrecem drugi list.
Iva gleda u cudu..
Ulazi ON na vrata..
O dragi,stigao si...Iva i ja bas pijemo kafu..Pricam joj sta je bilo na poslu.
Jel si se ti umorio?
U sunce moje...Hajde da ti skuvam jednu kaficu da se malo odmoris..
Ma ostavi jaknu tu,ja cu je skloniti.....