петак, 20. децембар 2013.

Riba ipo



Ja cu BITI riba i po.

Nedavno pojem kafu sa mojom najboljom drugaricom i komentarisemo novu devojku koja se nedavno doselila u kraj.
Lepe godine,mlada,slobodna,zaposlenai zgodna..
Namirisana nekim original parfemom kad izadje iz kola prvo izadje oblak parfema pa tek ona.
Zgodna,moze sebi da priusti teretanu ne u nasem mestu nego u gradu.E ko jos danas ima toliko para da daje na gorivo do teretane i nazad..Ne znam...kazem ,, valda sponzori,,.
,,Ma kakvi sponzori,, sledi odgovor, ,, devojka drzi do sebe,ulaze u sebe i eto,,..rasporedi pare  na sve..A ne ko ja.Cim mi plata legne ja ostavim za racune,pa za nabavku pa meni sta ostane..Nekad sebe ponovim nekim komadom garderobe i to samo gledam kada su snizenja. Sta cu,takvo vreme doslo.Da se kupuje samo na snizenjima.Hajde sto sebi o sve priusti nego sto moze da oblaci i dobru marku pantalona,sukanja i majci..,,E to nisu one nase pijacarske majce,gde moras da odseces etiketu i ponekad skines neki natpis ,,..to su fine marke,koje kostaju kao moja i njena plata zajedno. pa dobro..nismo mi ljubomorne..i srcemo kafu dalje. ,,Nego sretnem je neki dan,u prodavnici,, 
,,Kako si komsinice?,,
,,Dobro,evo s posla sratila po neke namirnice i odoh da pravim rucak,,.
,,Eto ja isto sa posla bas sam se umorila,jedva cekam da dodjem kuci da odmorim.,,
Pogled mi padne na ruke...one negovane,fine,lepe,nokti doterani lep manikir.
Mislim se u sebi kako li si se umorila?
Dodade ona ,,Eto razmisljam se gde bi mogla na zimovanje..Kop mi dosadio,Zlatibor i Zlatar ma nije to za mene,ma lepo ne znam.,,
Ja joj odgovaram ,,Eto ne znam ni ja gde cu pre,da li cu na selo da pomognem baki oko bozicnih kolaca,ili cu sama da spremam svoje,a kada odem kod bake kao da sam na planini isto..samo nemam skije,i malo vise zaveje,pa jedva i grtalica prodje.,,.E stvarno svako ima svojih problema,,Ma naravno. 
Samo sto je njoj problem da li ce da odabere planine Slovenije ili Austrije..ili ce u Svajcarsku ili Francusku...
Dolazim kuci i zovem Ivu.
,,Zamisli koga sam srela u prodavnici?Ni manje ni vise nego RIBU. Sve joj je bilo jasno..Razmislja se zenska gde da ide a zimovanje! A ja..sa krompirom u korpi i lukom i nekim salamama na po 300 grama.
E zivote...Duvam joj u slusalicu. E necu vise ni ja...od sutra dijeta!
Od sutra teretana u nasem mestu. Nemam bas toliko para da dajem za gorivo za teretanu u drugom gradu.
Na poslu samo zitarice i jogurte.Nema vise iz pekare preko puta pogacice i kifle..Eneces. I kupicu jedan dobar parfem.Sta me briga.Jednom se zivi.
Bicu i ja riba i po. Jos mogu da se dovedem u red.Nisam se toliko bas zapustila.Zakazacu kod pedikura..i kod manikirke.Mogla bih i obrve da bolje uradim.I necu vise da me ti depiliras trakama i da ti pominjem najmilije prilikom depilacije.Icicu kod kozmeticara.Sta me briga. 
I ti razmisli o toj ideji..idem sad da zavrsim rucak za sutra...kuvam neku boraniju...,A li rekla si dijeta od sutra?!,, 
,,Joj jeste u pravu si,ma aj jos to pojedem i onda cu..od preksutra sam na dijeti..!! ,,