субота, 21. децембар 2013.

Vikend za dvoje u pokusaju






,,Stvarno je previse,,..
,,Vidi sta si sve spakovala?,,
,,Ne idemo na mesec dana,to je samo vikend!,,
Nemoj ti meni vikend..Sta ako dodjemo tamo a ono nema papira...moram da spakujem bar dve rolne,i jednu za usput...
Ma kad budes isao u prodavnicu kupi ono pakovanje od cetiri komada to ce biti ok.
On me gleda u cudu i mislim da je tada u sebi pomislio da nisam normalna. Bar je tako delovao.
Moj dragi je hteo,aj da kazem i uspeo da me iznenadi,vikendom za dvoje na Palicu.
Prvo sam mislila da me zavitlava,ali i u jednom trenutku sam stvarno htela da ostanem kuci,a on je nekako uspeo da me ubedi.
Ne znam kako,ali uspeo je.
Sve na foru,puno radis,treba ti odmor...nismo nigde isli jos od...pa je tu zastao.I shvatio da nikad nismo nigde isli dalje od moje bake na selu i njegove tetke iz susednog mesta.
Jos kad sam videla da cu da setam po zoloskom vrtu,stvarno sam htela da odustanem.Ali on nije odustajao.
I sta cu jadna...prihvatila.i vec pocela da se pakujem.Iako je bilo utorak.
Iako smo trebali da krenemo u petak posle podne.
Kada me je video da donosim iz ormara sve mu je bilo jasno.
,,Ali neces valjda sad da se pakujes?,,
Hocu...To jest necu ja nego moram.
,,Kako moras?,,
Pa lepo..sutra je vec sreda..dok dodjem sa posla,spremim rucak veceru,uradim sta trebam,vec osam sati.Dok odvojim sta cemo poneti i spakovati ponoc.Kad da legnem?
Sve mu je bilo jasno..
,,Ma ne treba nam puno odece,trenerka,patike,donji ves,i da vidis..da uzivamo,a ne da se picanimo.,,
E ne moze.Sta ce ljudi da kazu?Vid' ovih dosli da setaju u pidzamama?
Daj molim te..Kad cu obuci one suknje i kosulje i one lepe cipele ako ne sada?
,,Ali ja sam mislio da setamo,odmaramo,gledamo TV?,,
Sta?Da gledamo TV ?
Pa TV mozemo i kuci da gledamo..ne moramo uopste da se pakujemo,struckamo do severa da bi gledali TV.
Ako si to planirao ne idem!Otkazi rezervaciju i cao.
Ja sam mislila da cemo lepo kad dodjemo da idemo u neki spa..da se kupamo,da nas masiraju,sluze..
da pijuckamo koktele u nekom baru nekog hotelcica..
A ne da gledam TV!
Pa da ces kasnije da me iznenadis nekom vecericom..pa sutra ujutru nekim doruckom u krevet..
,,Ali ja to nisam tako mislio!,,
Nego kako bas da cujem!
,,Pa ja sam mislio da kad dodjemo malo obidjemo kraj i odemo do centra i u sobu na odmor.
Onda ujutru prosetamo u zoo i na neku pljesku..Tu ga prekinem!
Na pljesku?
Na pljesku?
Pa mi ne moramo uopste nigde da idemo..Nigde.Kad dodjem u petak sa posla mi cemo obuci trenerke i prosetati do centra.Onda cemo otici na spavanje.A sto se tice dorucka ti mozes skociti do pekare po burek i jogurt..Nije bas pljeska za dorucak.
I ostatak dana cemo da gledamo tvoje utakmice i pijemo pivo!
Zaboravi!Ja ne idem nigde!
Ako si tako planirao,zaboravi!
Bolje je meni da ostnem kuci,da opeglam onaj ves sto stoji jos od proslog utorka koga ne stizem da opeglam.I da unesem ovo cvece u podrum,sad ce ppoceti mrazovi ima jadno svo da se smrzne.Tako da...Kad budes malo romanticniji,kreativniji mozda i bude nesto od vikenda!